Visionplanner Cloud

Met Visionplanner Cloud heeft u snel inzicht in uw financiële resultaten van vandaag en morgen. De cijfers uit uw boekhouding worden door een simpele koppeling ingelezen en zijn direct zichtbaar. Visionplanner Cloud berekent op basis van de cijfers uit het verleden de trends en zo ontstaan er diverse prognoses. Doordat Visionplanner in de Cloud zit, heeft u dus overal waar u bent inzicht in uw cijfers. Door het gebruik van Visionplanner Cloud kunt u dus op elk moment kijken hoe uw onderneming ervoor staat en zo nodig bijsturen.

 

Demo Visionplanner

Bij een groot deel van de boekhoudpakketten is het ook mogelijk om door te klikken op de diverse bedragen. Hierdoor ziet u precies hoe bijvoorbeeld de huisvestigingskosten zijn opgebouwd. Graag lichten wij op kantoor of via een schermovername alle mogelijkheden van Visionplanner Cloud toe.

Binnen van Breukelen Accountants nemen wij regelmatig deel aan diverse pilots van Visionplanner Cloud. Hiermee zijn wij op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen en kunnen wij u met de nieuwste tools optimaal van dienst zijn. Van Breukelen Accountants heeft in 2015 de award van voorbeeldkantoor mogen ontvangen van Visionplanner.

 

Basecone

Met Basecone kunt u uw administratie gemakkelijk digitaliseren. Door uw in- en verkoopfacturen in te scannen of simpelweg naar een apart e-mailadres te sturen komen de facturen in uw digitale archief terecht. De facturen worden door Basecone herkend en geboekt in de administratie. Doordat de facturen in uw boekhouding aan de boeking gekoppeld worden, kunt u door op de boeking te klikken, de factuur gemakkelijk in beeld halen. Tevens worden de facturen opgeslagen in het digitale archief, zodat u uw administratie altijd en overal bij de hand heeft.

Bent u veel onderweg en heeft u daarom veel benzinebonnen of bonnen van restaurants, dan kunt u gebruik maken van de Basecone app. Door met uw smartphone een foto te maken van het bonnetje, komt deze na goedkeuring automatisch in de boekhouding terecht.

Wanneer u de facturen dus regelmatig upload in het digitale archief, blijft uw administratie actueel. Ook beschikt Basecone over een autorisatiefunctie, zodat de geautoriseerde personen binnen uw organisatie de facturen kunnen goedkeuren.

 

Boekhoudpakketten en Cliënt Portal

Voor deze onderwerpen verwijzen wij u graag door naar de aparte pagina’s boekhoudpakketten & Cliënt Portal waar deze onderwerpen nader toegelicht worden.

 

Veiligheid en betrokkenheid

De automatisering op het gebied van het uitwisselen van gegevens en het verwerken van uw boekhouding is voor ons een hulpmiddel. Bij ons staat persoonlijk contact en betrokkenheid altijd voorop. Ook de veiligheid van uw gegevens is bij ons gewaarborgd. Voordat wij gebruik maken van nieuwe softwarepakketten of aanbieders hiervan, testen wij uitvoerig de veiligheid.